czwartek, 28 listopada 2013

17 miesiecy i 35 tydzien....

Dziś... 28.11.2013...mój synuś najukochańszy kończy 17 miesiecy!
Ależ ten czas leci.
Zmienia się nie do poznania, nie tylko wizualnie ale przede wszystkim pod względem umiejętności.
Ogolnie zawsze był leniwym dzieckiem, późno zaczal siadac, pełzać, raczkować czy w koncu chodzić.
Ale na wszystko przyszła pora.
Teraz jesteśmy na etapie nauki samodzielnego jedzenia, bo pod tym względem moje dziecko jest jak niemowlak - uwielbia jak sie go karmi!
A ja glupia matka nie moge sobie tejże przyjemności odmówić, ale wiem ze musze coś zaczac w tym temacie bo jak sie urodzi malutka, to dopiero bede miala rece pelne roboty.

A to mój 17 miesięczniak :)
 
A malutka sobie rośnie... kopie, ciśnie i rozpycha się na wszystkie strony!
Jest ciezko, doskwiera mi naprawdę wiele dolegliwości, az nie chce mi sie o tym pisac...
Dziś mamy 35 tydzien i 2 dzien ciąży..
Jutro kontrola u położnej.
Pewnie nie dowiem się nic nowego, ale już naprawdę chciałabym rodzić...
Byle do 37 tygodnia a potem wychodź na świat moja księżniczko ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz