czwartek, 23 stycznia 2014

Mycha ma miesiąc!

Dziś księżniczka moja najukochańsza skończyła pierwszy miesiąc swojego życia!
Byliśmy z tej okazji na kontroli w consultatiebureau i tak oto mała
waży : 4028g i mierzy: 52,5cm 
więc rośnie prawie idealnie ;)
Nie ma dziwne jak je 8 razy na dobę po 120ml mleka...
Bo musicie wiedzieć że moje dziecię niestety butelkowe...
Bardzo ubolewam z tego powodu ale ani jej ani Maxia nie bylo mi dane karmić piersią...:(
I jak dziś w telewizji śniadaniowej usłyszałam "bo laktacja rodzi się w głowie"(nota bene w momencie kiedy moje dziecko ze smakiem pałaszowało butlę z mlekiem) poczułam się jak jakaś upośledzona! to przykre...
 Ale wracając do tematu...
Tak dzień jak dziś nie mógł obejść się bez fotek!
I choć postanowiłam sobie że blog będzie ubogi w fotki moich dzieci, tak przy tej wyjątkowej okazji specjalnie dla Was moja królowa <3

 
 
 I małe porównanie...


2 komentarze:

  1. Śliczna mała kobietka :-)
    Moje dzieci też były butelkowe. Syna karmiłam piersią tylko 3 tygodnie, córkę tylko tydzień.....niestety pokarm zanikł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :)
    Ja też syna karmiłam aż tydzień... właściwe karmiłam to za duze slowo, bo musiał dojadać z butli, przy malej nawet mleka nie było..:(

    OdpowiedzUsuń